Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1784
Назва: Удосконалення системи управління ланцюгами постачанняна базі стандарту UN/EDIFACT
Інші назви: Development of automated system of management of supply chains on the base of UN/EDIFACT
Автори: Ломотько, Денис Вікторович
Корнійчук, Світлана Геннадіївна
Кравченко, Дарія Михайлівна
Lomotko, Denis
Korniychuk, Svetlana
Kravchenko, Daria
Ключові слова: UN/EDIFACT
обмін
АРМ
стандарт
послуги
документообіг
транспорт
UN / EDIFACT
exchange
AWP
standard
services
workflow
transport
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Ломотько Д. В. Удосконалення системи управління ланцюгами постачанняна базі стандарту UN/EDIFACT / Д. В. Ломотько, С. Г. Корнійчук, Д. М. Кравченко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 187. - С. 22-29.
Короткий огляд (реферат): UA: Актуальність даної теми полягає у зростаючих вимогах i потребах клієнтів. Процеси глобалізації i все більш сильний тиск з боку ринкових конкурентів схиляють сучасні підприємства до інтеграції в рамках ланцюгів постачання. Таке рішення призводить до більшої спеціалізації в результаті поділу завдань мiж окремими ланками ланцюга, зменшення операційних витрат, розподілу ризику, користі та iнформацiї, пов’язаної зi здійснюваними діями, а також інтеграції дій i результативної кооперації з метою більш досконалого обслуговування кінцевого клієнта i здобуття конкурентної переваги. По мiрi зміни моделі конкурування – з суперництва між поодинокими фірмами до суперництва між цілими ланцюгами поставок – традицiйнi стосунки між постачальниками i споживачами замінює укладання i утримання довгострокових партнерських зв’язків [9]. Саме тому пропонується взяти за основу міжнародний стандартUN / EDIFACT. Запропонований стандарт переважає за межами Північної Америки, ЄС та країнами СНД. EN: The urgency of this topic is in the growing requirements and needs of customers. The processes of globalization and the increasing pressure from market competitors are pushing modern enterprises to integrate within the supply chain. Such a solution leads to greater specialization as a result of the division of tasks between individual members of the chain, reduction of operating costs, risk sharing, benefits and information related to the activities carried out, as well as the integration of actions and productive cooperation in order to better serve the end customer and obtain a competitive advantages. In terms of changing the model of competition - from rivalry between single firms to rivalry between entire supply chains - the traditional relationship between suppliers and consumers replaces the conclusion and maintenance of longterm partnerships. Creating requirements for the information system in order to reduce the uncertainty between the links of the supply chain, namely the right product must be delivered at the right time, in the right place, with the least cost, the required quality, in the right quantity and the right consumer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1784
ISSN: 1994-7852
Розташовується у зібраннях:Випуск 187

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Lomotko.pdf186.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.