Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17870
Title: Колористика як інструмент ділової комунікації
Other Titles: Coloristics as a business communication tool
Authors: Калініченко, Людмила Леонідівна
Чужданова, Марія Василівна
Kalinichenko, L. L.
Chuzhdanova, M. V.
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Калініченко Л. Л. Колористика як інструмент ділової комунікації / Л. Л. Калініченко, М. В. Чужданова // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали дев’ятнадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (1-2 червня 2023 р. м. Харків). - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 354-355.
Abstract: Колір – це інструмент невербального спілкування, який «говорить» голосно. Наука, що вивчає колір, поєднання кольорів, їх контрасти та гармонію, особливості сприйняття їх людиною, колірну мову та культуру, називається колористикою. Також, вплив кольору на настрої та почуття людини детально вивчає психологія. Дослідження психологів виявили, що око людини розпізнає 1,5 млн. відтінків, а кольори "поглинає" на 80% нервова система, і лише 20% – зір, отже, людина не просто бачить колір, а і відчуває його. Кожна нація має власний спектр колірного сприйняття, що історично сформувався за рахунок традицій, звичаїв та особливостей життєвого укладу.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17870
Appears in Collections:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калініченко.pdf306.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.