Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17870
Назва: Колористика як інструмент ділової комунікації
Інші назви: Coloristics as a business communication tool
Автори: Калініченко, Людмила Леонідівна
Чужданова, Марія Василівна
Kalinichenko, L. L.
Chuzhdanova, M. V.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Калініченко Л. Л. Колористика як інструмент ділової комунікації / Л. Л. Калініченко, М. В. Чужданова // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали дев’ятнадцятої наук.-практ. міжнар. конф. (1-2 червня 2023 р. м. Харків). - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - С. 354-355.
Короткий огляд (реферат): Колір – це інструмент невербального спілкування, який «говорить» голосно. Наука, що вивчає колір, поєднання кольорів, їх контрасти та гармонію, особливості сприйняття їх людиною, колірну мову та культуру, називається колористикою. Також, вплив кольору на настрої та почуття людини детально вивчає психологія. Дослідження психологів виявили, що око людини розпізнає 1,5 млн. відтінків, а кольори "поглинає" на 80% нервова система, і лише 20% – зір, отже, людина не просто бачить колір, а і відчуває його. Кожна нація має власний спектр колірного сприйняття, що історично сформувався за рахунок традицій, звичаїв та особливостей життєвого укладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17870
Розташовується у зібраннях:Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калініченко.pdf306.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.