Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17891
Назва: Дослідження можливостей експлуатації швидкісних пасажирських поїздів за системою багатьох одиниць на залізниці України
Інші назви: Research on opportunities of operation of speed passenger trains by the couple unit system on the railway of Ukraine
Автори: Прохорченко, Галина
Білокудря, Володимир
Севрук, Наталія
Нікітіна, Тетяна
Ступакова, Євгенія
Алафін, Денис
Prokhorchenko, Halyna
Belokudria, Volodymyr
Sevruk, Natalia
Nikitina, Tetiana
Stupakova, Yevhenia
Alafin, Denys
Ключові слова: залізниця
швидкісні поїзда
Інтерсіті+
система багатьох одиниць
моделювання
rail
high-speed trains
Intercity+
multiply-units control system
modeling
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний університет інфраструктури та технологій
Бібліографічний опис: Прохорченко Г. О. Дослідження можливостей експлуатації швидкісних пасажирських поїздів за системою багатьох одиниць на залізниці України / Г. О. Прохорченко, В. В. Білокудря, Н. С. Севрук, Т. В. Нікітіна, Є. Г. Ступакова, Д. Р. Алафіль // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2019. - Вип. 34. - С. 280-292.
Серія/номер: Транспортні системи і технології;
Короткий огляд (реферат): UA: В роботі досліджено напрямок впровадження технології експлуатації з’єднаних швидкісних поїздів, що дозволить скоротити витрати на освоєння змінного попиту на дільницях маршрутів поїздів, підвищити якість обслуговування пасажирів. Проведено аналіз досвіду експлуатації високошвидкісних пасажирських поїздів за системою багатьох одиниць. Запропоновано удосконалену модель діючого варіанту обігу швидкісних поїздів категорії Інтерсіті+ на напрямку Київ-Пшемисль при з’єднанні двох швидкісних поїздів.
EN: In the work investigated the direction of introduction of technology for the organization of multiply-units speed trains, which will reduce the cost of developing variable demand of train routes, and improve the quality of passenger service. In order to increase the efficiency of transportation in high-speed trains, it is necessary to use organizational technologies, which are based on concepts, that meet the requirements of the variable basis of the organization of passenger transportation and allow to provide a flexibility for companies-carriers. Was analyzed experience of operating high-speed electric trains on multiply-units control system. The modular operation of high-speed trains offers the ability to combine trains into two or even three trains with the possibility of adapting to changing time and space requirements. This makes it possible to use short-haul trains, which can be combined with trains of higher complexity to meet variable demand on railway network. In the work we find a solution for the problem of constructing a plan for the formation of connected high-speed trains on the network graph, and proposed an improved model of the current variant of the Intercity+ high-speed train on the Kiev-Przemysl route using connecting two high-speed trains.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/17891
ISSN: 2617-9040 (print)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokhorchenko.pdf832.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.