Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1812
Назва: Формування організаційно-економічного механізму управління конкурентними перевагами на підприємствах залізничного транспорту
Інші назви: Формирование организационно-экономического механизма управления конкурентными преимуществами на предприятиях железнодорожного транспорта
Formation of the organizational and economic mechanism of management of competitive advantages at the enterprises of railway transport
Автори: Каличева, Наталія Євгеніївна
Каличева, Н. Е.
Kalicheva, N. E.
Ключові слова: залізничний транспорт
конкурентоспроможність
транспортна послуга
перевізний процес
управління
механізм
інструментарій
железнодорожный транспорт
конкурентоспособность
транспортная услуга
перевозочный процесс
управление
механизм
инструментарий
railway transport
competitiveness
transport service
transportation process
management
mechanism
toolkit
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Каличева Н. Є. Формування організаційно-економічного механізму управління конкурентними перевагами на підприємствах залізничного транспорту / Н. Є. Каличева // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2019. - № 65. - С. 24-31.
Короткий огляд (реферат): UA: Стаття присвячена питанням формування організаційно-економічних підходів управління конкурентоспроможністю на підприємствах залізничного транспорту. Розкрито змістовне наповнення підходів до управління конкурентними перевагами в галузі. Визначений інструментарій забезпечення виконання організаційно-економічним механізмом управління конкурентними перевагами підприємств залізничного транспорту. Обґрунтовано сутність, структуру та роль організаційної та економічної складової управлінського механізму в умовах посилення конкуренції на внутрішньому та зовнішньому ринках транспортних послуг. EN: The management mechanism is an integral part of the management system, resulting in an effective influence on a variety of factors, which leads to a certain result of the object of management. Focusing on the needs of the consumer, implementing an effective science and technology, innovation and market policy, the desire to update and apply innovations, recognition of social responsibility become the main factors that have a direct impact on the mechanism of enterprise management. For railway companies with a complex management structure, a special place in management is the need to integrate all economic, organizational and technical processes necessary to integrate into one whole all internal industry resources, enhance adaptability and competitiveness. Thus, changing approaches to enterprise management requires a thorough revision of the entire management system, changing the psychology of workers at all levels, improving their qualifications, changing the principles of forming a strategy for enterprise development and defining its goals, the structure of organization and management, the process of developing and adopting management decisions, work with personnel, approaches to assessing the effectiveness of the entire enterprise, its production units and services and workers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1812
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 65

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalicheva.pdf418.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.