Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1820
Назва: Якісні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств
Інші назви: Качественные аспекты обеспечения конкурентоспособности предприятий
Qualitative aspects of competitiveness of enterprises
Автори: Уткіна, Юлія Миколаївна
Уткина, Ю. М.
Utkinа, Yu. M.
Ключові слова: якість продукції
якість праці
конкурентоспроможність
підприємство
трудовий процес
характеристики дій працівників
качество продукции
качество труда
конкурентоспособность
предприятие
трудовой процесс
характеристики действий работников
quality of production
quality of work
competitiveness
enterprise
labor process
characteristics of actions of workers
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Уткіна Ю. М. Якісні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємств / Ю. М. Уткіна // Вісник економіки транспорту та промисловості. - 2019. - № 65. - С. 60-67.
Короткий огляд (реферат): UA: У ринковій економіці при найгострішій конкуренції важливим фактором розвитку підприємства є співвідношення ціни і якості товару. Наявність сучасного устаткування, відпрацьованої технології виробництва, необхідної сировинної бази зовсім не означає, що підприємство буде успішно працювати. Адже все теж саме може бути й у конкурентів. І тоді залишається останнє, людські ресурси. Здатність людини до раціоналізації і творчості може проявитися в оптимізації витрат виробництва, нестандартному підході до рішення проблем, кардинальної зміні праці і побудові нових схем функціонування підприємства, що, у свою чергу, і визначає унікальність людського фактору. Якість праці – це сукупність характеристик дій працівника по здійсненню трудового процесу, що забезпечують ефективність (продуктивність) праці і якість продукції, а отже й її конкурентоспроможності та, як наслідок, конкурентоспроможності підприємства. EN: In a market economy with acute competition, an important factor in the development of the enterprise is the ratio of price and quality of goods. The availability of modern equipment, proven production technology, the necessary raw material base does not mean that the company will work successfully. After all, all the same can be and competitors. And then there remains the last, human resources. The ability of a person to rationalize and create can be manifested in the optimization of production costs, in a non-standard approach to solving problems, in a radical change of labor and the construction of new schemes of enterprise functioning, which, in turn, determines the uniqueness of the human factor. Inadequate actions of the company's employees introduce variability in its technical and economic system and violate the consistency of individual stages of production during its life cycle, from market research to product recycling. The result of this discrepancy in the actions is an increase in the cost of ensuring product quality, loss of working time, reducing the competitiveness of the enterprise in the consumer market. Quality of work is a set of characteristics of actions of the worker on implementation of the labor process providing efficiency (productivity) of work and quality of production, so and its competitiveness and, as a result, competitiveness of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/1820
ISSN: 2075-4892
Розташовується у зібраннях:№ 65

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Utkinа.pdf377.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.