Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18212
Title: Дослідження експлуатаційних складових життєвого циклу пасажирських вагонів
Other Titles: Research of the operational components of the life cycle of passenger cars
Authors: Мартинов, Ігор Ернстович
Калабухін, Юрій Євгенович
Труфанова, Альона Володимирівна
Мартинов, Станіслав Ігорович
Остапенко, Ярослав Валерійович
Martynov, Igor
Kalabukhin, Yuri
Trufanova, Alyona
Martynov, Stanislav
Ostapenko, Yaroslav
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет науки і технологій
Citation: Дослідження експлуатаційних складових життєвого циклу пасажирських вагонів / І. Е. Мартинов, Ю. Є. Калабухін, А. В. Труфанова, С. І. Мартинов, Я. В. Остапенко // Проблеми та перспективи розвитку залізничного транспорту : матеріали 82 Міжнар. наук.-практ. конф. (20-21 квітня 2023 р.). - Дніпро : УДУНТ, 2023. - С. 305.
Abstract: UA: Розробка та освоєння виробництва сучасного рухомого складу для пасажирських перевезень, а також модернізація існуючого, потребує проведення техніко-економічного аналізу та наукового обґрунтування вибору можливих варіантів його оновлення. На теперішній час в основу техніко-економічного обґрунтування вибору варіанту оновлення рухомого складу покладено методологію вартості життєвого циклу LCC. Самим значним етапом життєвого циклу пасажирського вагону як за тривалістю, так і за витратами, є етап "Експлуатація пасажирського вагону", який включає процеси прийняття транспортною компанією вагону, введення його в робочий парк вагонів для безпосереднього використання відповідно по призначенню, підтримка парку вагонів в установленому ступені його готовності до використання шляхом проведення комплексу заходів, спрямованих на забезпечення та (або) відновлення працездатності та справності вагонів.
EN: It has been established that the longest and most costly phase of the life cycle of a passenger car is its operation. A conceptual approach to determining the cost of the life cycle of a passenger car is considered. It is shown that for the maintenance of TO-1 and TO-2 at the points of formation and turnover of passenger cars and the maintenance of TO-1 passenger cars for following, the most significant element is the element "Payment".
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18212
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мартинов.pdf249.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.