Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18237
Title: Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах
Other Titles: The impact of marketing communications on the activities of enterprises in modern conditions
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Фадєєнко, В. Ю.
Keywords: маркетингові комунікації
інтегровані маркетингові комунікації
показники економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікацій
економічна ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій
складові елементи системи маркетингових комунікацій
реклама
стимулювання збуту
ефективність
конкурентоспроможність
marketing communication
integrated marketing communication
indicators of economic efficiency of integrated marketing communications
economic efficiency of marketing communications
constituents of the system of marketing communications
advertising
sales promotion
efficiency
competitiveness
Issue Date: 2018
Publisher: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського
Citation: Зоріна О. І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах / О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко // Глобальні та національні проблеми економіки. - 2018. - Вип. 21. - С. 1-4.
Abstract: UA: У статті проаналізовано сутність та роль маркетингових комунікацій. Розглянуто важливість використання маркетингових комунікацій підприємствами в сучасних умовах розвитку. Вивчено основні складові елементи системи маркетингових комунікацій та їх особливості. Доведено необхідність застосування інтегрованих маркетингових комунікацій. Досліджено чинники, що впливають на формування інтегрованих маркетингових комунікацій, а також запропоновано показники для визначення економічної ефективності використання інтегрованих маркетингових комунікацій.
EN: In the article the analyzed essence and role of marketing communications. Considered importance of the use of marketing communications by enterprises in the modern terms of development. Study basic component elements of the system of marketing communications and their feature. Well-proven necessity of application of the integrated marketing communications. Research factors, that influence on forming of the integrated marketing communications, and also offer indexes for determination of economic efficiency of the use of the integrated marketing communications.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18237
ISSN: 2413-3965 (online)
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf308.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.