Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorНескуба, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorСиволовська, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-11-27T05:49:03Z-
dc.date.available2023-11-27T05:49:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Фактори забезпечення ефективності маркетингових стратегій розподілу продукції / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба, О. В. Сиволобська // Проблеми планування в ринкових умовах : тези доповідей ХХ міжнар. наук.-практ. конф. (28–30 жовтня 2021 р., м. Хмельницький). – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 37-38.uk_UA
dc.identifier.issn978-966-330-402-1-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18238-
dc.description.abstractПри розробці маркетингової стратегії визначення особливостей розподілу відбувається одночасно з такими елементами комплексу маркетингу, як продукт, ціна та просунення. Стратегія розподілу – це метод доведення товарів або послуг до кінцевих споживачів. Впровадження найефективнішого методу розподілу є ключем до отримання доходу і збереження лояльності клієнтів.uk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk_UA
dc.titleФактори забезпечення ефективності маркетингових стратегій розподілу продукціїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf790.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.