Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18238
Назва: Фактори забезпечення ефективності маркетингових стратегій розподілу продукції
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Хмельницький національний університет
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Фактори забезпечення ефективності маркетингових стратегій розподілу продукції / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба, О. В. Сиволобська // Проблеми планування в ринкових умовах : тези доповідей ХХ міжнар. наук.-практ. конф. (28–30 жовтня 2021 р., м. Хмельницький). – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 37-38.
Короткий огляд (реферат): При розробці маркетингової стратегії визначення особливостей розподілу відбувається одночасно з такими елементами комплексу маркетингу, як продукт, ціна та просунення. Стратегія розподілу – це метод доведення товарів або послуг до кінцевих споживачів. Впровадження найефективнішого методу розподілу є ключем до отримання доходу і збереження лояльності клієнтів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18238
ISSN: 978-966-330-402-1
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf790.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.