Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18238
Title: Фактори забезпечення ефективності маркетингових стратегій розподілу продукції
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Сиволовська, Олена Вікторівна
Issue Date: 2021
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Зоріна О. І. Фактори забезпечення ефективності маркетингових стратегій розподілу продукції / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба, О. В. Сиволобська // Проблеми планування в ринкових умовах : тези доповідей ХХ міжнар. наук.-практ. конф. (28–30 жовтня 2021 р., м. Хмельницький). – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 37-38.
Abstract: При розробці маркетингової стратегії визначення особливостей розподілу відбувається одночасно з такими елементами комплексу маркетингу, як продукт, ціна та просунення. Стратегія розподілу – це метод доведення товарів або послуг до кінцевих споживачів. Впровадження найефективнішого методу розподілу є ключем до отримання доходу і збереження лояльності клієнтів.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18238
ISSN: 978-966-330-402-1
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf790.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.