Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18240
Назва: Підходи до розробки стратегії позиціонування ПАТ «Українська залізниця»
Автори: Зоріна, Олена Іванівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: брендінг
точки паритету
точки диференціації
залізничні перевезення
branding
points of parity
points of differentiation
railway transportation
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Зоріна О. І. Підходи до розробки стратегії позиціонування ПАТ «Українська залізниця» / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 23 листоп. 2018 р.). – К. : КНТЕУ, 2018. – С. 24-26.
Короткий огляд (реферат): Брендинг – це сучасна концепція маркетингу, яка за допомогою сукупності прийомів та методів забезпечує перетворення торгової марки на бренд. Для ПАТ «Укрзалізниця» основна задача полягає в формуванні в свідомості споживачів асоціацій з певними очікуваними вигодами та цінностями при користуванні залізничним транспортом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18240
ISBN: 978–966–629–802–0
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зоріна.pdf1.29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.