Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18240
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorНескуба, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-27T06:18:44Z-
dc.date.available2023-11-27T06:18:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЗоріна О. І. Підходи до розробки стратегії позиціонування ПАТ «Українська залізниця» / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 23 листоп. 2018 р.). – К. : КНТЕУ, 2018. – С. 24-26.uk_UA
dc.identifier.isbn978–966–629–802–0-
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18240-
dc.description.abstractБрендинг – це сучасна концепція маркетингу, яка за допомогою сукупності прийомів та методів забезпечує перетворення торгової марки на бренд. Для ПАТ «Укрзалізниця» основна задача полягає в формуванні в свідомості споживачів асоціацій з певними очікуваними вигодами та цінностями при користуванні залізничним транспортом.uk_UA
dc.publisherКиївський національний торговельно-економічний університетuk_UA
dc.subjectбрендінгuk_UA
dc.subjectточки паритетуuk_UA
dc.subjectточки диференціаціїuk_UA
dc.subjectзалізничні перевезенняuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectpoints of parityuk_UA
dc.subjectpoints of differentiationuk_UA
dc.subjectrailway transportationuk_UA
dc.titleПідходи до розробки стратегії позиціонування ПАТ «Українська залізниця»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.