Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18240
Title: Підходи до розробки стратегії позиціонування ПАТ «Українська залізниця»
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Нескуба, Тетяна Володимирівна
Keywords: брендінг
точки паритету
точки диференціації
залізничні перевезення
branding
points of parity
points of differentiation
railway transportation
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний торговельно-економічний університет
Citation: Зоріна О. І. Підходи до розробки стратегії позиціонування ПАТ «Українська залізниця» / О. І. Зоріна, Т. В. Нескуба // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 23 листоп. 2018 р.). – К. : КНТЕУ, 2018. – С. 24-26.
Abstract: Брендинг – це сучасна концепція маркетингу, яка за допомогою сукупності прийомів та методів забезпечує перетворення торгової марки на бренд. Для ПАТ «Укрзалізниця» основна задача полягає в формуванні в свідомості споживачів асоціацій з певними очікуваними вигодами та цінностями при користуванні залізничним транспортом.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18240
ISBN: 978–966–629–802–0
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.