Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18241
Title: Особливості формування бренду підприємств державної форми власності
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Мкртичьян, Олена Миколаївна
Keywords: бренд
конкурентоспроможність підприємства
корпоратизація
брендинг
бренд-менеджмент
brand
enterprise competitiveness
corporatization
branding
brand management
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний торговельно-економічний університет
Citation: Зоріна О. І. Особливості формування бренду підприємств державної форми власності / О. І. Зоріна, О. М. Мкртичьян // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. I Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Київ, 23 листоп. 2018 р.). – К. : КНТЕУ, 2018. – С. 27-28.
Abstract: Пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств в ринкових умовах господарювання - це завжди актуальна тема для досліджень, оскільки мінливість зовнішнього середовища є невід`ємним атрибутом зростання конкурентної боротьби. Прискорення темпів науково-технічного прогресу веде до удосконалення технологічної складової продукції. Проте забезпечення достатньо уваги споживачів та утримання їх зацікавленості на належному рівні вимагає застосування інструментів, що здатні створити образ унікальності та необхідності, тобто бренду.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18241
ISBN: 978–966–629–802–0
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf884.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.