Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18250
Title: Недобросовісна реклама та її наслідки для рекламодавців
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Keywords: недобросовісна реклама
недобросовісна конкуренція
бренд
антимонопольне регулювання
unfair advertising
unfair competition
brand
antimonopoly regulation
Issue Date: 2016
Publisher: Київський національний торговельно-економічний університет
Citation: Зоріна О. І. Недобросовісна реклама та її наслідки для рекламодавців / О. І. Зоріна // Реклама: інтеграція теорії та практики : тези доп. X Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 18 листоп. 2016 р.). – К. : КНТЕУ, 2016. – С. 49-51.
Abstract: Оскільки сучасний інформаційний простір перенасичений рекламою, у більшості споживачів сформувався стійкий психологічний імунітет до масивної рекламної атаки, яку вони відчувають кожен день. Але багато ще вірять кожному побаченому білборду і скроллу або почутому з телевізора слогану, а потім «кусають лікті», коли товар не відповідає озвученим в рекламі якостям. А це трапляється і досить часто, навіть коли реклама зроблена відомими копірайтерами з гучними іменами.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18250
ISBN: 978–966–629–802–0
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зоріна.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.