Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18485
Title: Роль фірмового стилю залізничного транспорту як форми паблік рілейшнз у його ринковій діяльності
Authors: Верлока, Владислав Степанович
Issue Date: 2008
Publisher: Государственный экономико-технологический университет транспорта
Citation: Верлока В. С. Роль фірмового стилю залізничного транспорту як форми паблік рілейшнз у його ринковій діяльності / В. С. Верлока // Проблемы экономики и управления на железнодорожном транспорте: материалы ІІІ Международной научно-практической конференции (23-27 июня 2008 г., Судак). – Киев: ГЭТУТ, 2008. – С. 307-308.
Abstract: PR – мистецтво створювати в зовнішньому середовищі умови, які забезпечують успіх підприємства на ринку та його цінності, що лежать поза властивостями продукції і мають позитивне загальнолюдське значення. PR – це безпосереднє спілкування із суспільством, "клей", який „в'яже” до підприємства покупців, створює його позитивний образ в очах громадськості та користувачів продукції. Імідж фірми не застиглий, не моментальна фотографія. Він змінюється в часі, постійно вдосконалюється. Фахівці PR називають його "постійним конкурсом краси".
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18485
ISBN: 978-966-2197-06-8
Appears in Collections:2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Верлока.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.