Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонова, Вікторія Федорівна-
dc.date.accessioned2023-12-21T09:58:16Z-
dc.date.available2023-12-21T09:58:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАнтонова В. Ф. Мотивація навчальної діяльності / В. Ф. Антонова // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 29.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18726-
dc.description.abstractФормування повноцінної особистості студента має важливе практичне значення, а саме у вищій школі закладаються основні особисті якості фахівця. До числа найважливіших якостей особистості сучасного фахівця можна віднести ініціативу та відповідальність, потребу у постійному оновленні своїх знань. Оволодіння навчальним матеріалом, розвиток і виховання особистості в процесі навчання відбувається лише за умови прояву її високої активності в навчально-пізнавальній діяльності.uk_UA
dc.publisherУкраїнська державна академія залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМотивація навчальної діяльностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Антонова.pdf224.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.