Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18726
Назва: Мотивація навчальної діяльності
Автори: Антонова, Вікторія Федорівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Антонова В. Ф. Мотивація навчальної діяльності / В. Ф. Антонова // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 29.
Короткий огляд (реферат): Формування повноцінної особистості студента має важливе практичне значення, а саме у вищій школі закладаються основні особисті якості фахівця. До числа найважливіших якостей особистості сучасного фахівця можна віднести ініціативу та відповідальність, потребу у постійному оновленні своїх знань. Оволодіння навчальним матеріалом, розвиток і виховання особистості в процесі навчання відбувається лише за умови прояву її високої активності в навчально-пізнавальній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18726
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Антонова.pdf224.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.