Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18739
Назва: Удосконалення навичок конспектування у студентів-іноземців інженерного профілю
Автори: Сажина, Тетяна Миколаївна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Сажина Т. М. Удосконалення навичок конспектування у студентів-іноземців інженерного профілю / Т. М. Сажина // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 40-41.
Короткий огляд (реферат): Навчання конспектування у студентів-іноземців проводиться у двох напрямках: 1) граматика; 2) мова спеціальності (читання спеціальної літератури, конспектування лекцій з предмета, написання рефератів і дослідницьких робіт, виступ з доповідями на студентських конференціях). Одним із найважливіших аспектів раціонального навчання і подальшого удосконалення наукового стилю мовлення студентів-іноземців є конспектування навчального матеріалу. Вважається, що конспектування від першої особи, тобто стислий запис змісту прочитаного, краще розвиває самостійність мислення. Це вміння тісно пов'язане з умінням користуватися книгою. Необхідність у конспектуванні може виникати у випадках, коли за обмежений час потрібно передати великий обсяг інформації, обробити значну кількість різної літератури, з живого мовлення вичленити найголовніше й найвагоміше. У залежності від напрямку роботи встановлюється характер конспектування, може допускатися поширене викладання у записі. Але майже завжди (і в цьому сутність конспектування) текст оригіналу скорочується.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18739
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сажина.pdf228.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.