Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18805
Title: Формування корпоративного іміджу залізничної компанії у контексті реалізації політики соціальної відповідальності
Other Titles: The formation of the corporate image of the railway company in the context of the implementation of the policy social responsibility
Authors: Панченко, Наталія Георгіївна
Panchenko, N. G.
Keywords: залізнична компанія
корпоративний імідж
елементи корпоративного іміджу
критерії оцінки корпоративного іміджу
внутрішній та зовнішній рівні корпоративного іміджу
railway company
corporate image
elements of corporate image
criteria for assessing corporate image
internal and external levels of corporate image
Issue Date: 2018
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Панченко Н. Г. Формування корпоративного іміджу залізничної компанії у контексті реалізації політики соціальної відповідальності / Н. Г. Панченко // Інфраструктура ринку. - 2018. - № 25. - С. 122-127.
Abstract: UA: У статті автором визначено необхідність формування позитивного корпоративного іміджу залізничної компанії. Розглянуто перші кроки ПАТ «Українська залізниця» до забезпечення конкурентної ідентичності за рахунок позиціонування товариства як компанії з власним брендом та сучасними ідентифікаційними ознаками. Розкрито наукові підходи до трактування сутності поняття корпоративного іміджу та визначення його складників. Розроблено систему формування корпоративного іміджу залізничної компанії в умовах провадження соціальновідповідальної політики. Визначено ключові елементи та критерії оцінки складників корпоративного іміджу залізничної компанії в дворівневому вимірі.
EN: In the article the author defines the necessity of forming a positive corporate image of the railway company. The first steps of PJSC “Ukrainian railway” to ensure competitive identity by positioning as a company with its own brand and modern identification features are considered. Scientific approaches to the interpretation of the essence of the concept of corporate image and the definition of its components are revealed. The system of forming the corporate image of the railway company in the conditions of introduction of socially responsible policy is developed. The key elements and criteria for assessing each component of the corporate image of the railway company in a two-level dimension are defined.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18805
ISSN: 2519-2868 (online)
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panchenko.pdf264.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.