Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18805
Назва: Формування корпоративного іміджу залізничної компанії у контексті реалізації політики соціальної відповідальності
Інші назви: The formation of the corporate image of the railway company in the context of the implementation of the policy social responsibility
Автори: Панченко, Наталія Георгіївна
Panchenko, N. G.
Ключові слова: залізнична компанія
корпоративний імідж
елементи корпоративного іміджу
критерії оцінки корпоративного іміджу
внутрішній та зовнішній рівні корпоративного іміджу
railway company
corporate image
elements of corporate image
criteria for assessing corporate image
internal and external levels of corporate image
Дата публікації: 2018
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Панченко Н. Г. Формування корпоративного іміджу залізничної компанії у контексті реалізації політики соціальної відповідальності / Н. Г. Панченко // Інфраструктура ринку. - 2018. - № 25. - С. 122-127.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті автором визначено необхідність формування позитивного корпоративного іміджу залізничної компанії. Розглянуто перші кроки ПАТ «Українська залізниця» до забезпечення конкурентної ідентичності за рахунок позиціонування товариства як компанії з власним брендом та сучасними ідентифікаційними ознаками. Розкрито наукові підходи до трактування сутності поняття корпоративного іміджу та визначення його складників. Розроблено систему формування корпоративного іміджу залізничної компанії в умовах провадження соціальновідповідальної політики. Визначено ключові елементи та критерії оцінки складників корпоративного іміджу залізничної компанії в дворівневому вимірі.
EN: In the article the author defines the necessity of forming a positive corporate image of the railway company. The first steps of PJSC “Ukrainian railway” to ensure competitive identity by positioning as a company with its own brand and modern identification features are considered. Scientific approaches to the interpretation of the essence of the concept of corporate image and the definition of its components are revealed. The system of forming the corporate image of the railway company in the conditions of introduction of socially responsible policy is developed. The key elements and criteria for assessing each component of the corporate image of the railway company in a two-level dimension are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18805
ISSN: 2519-2868 (online)
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panchenko.pdf264.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.