Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18848
Назва: Комунікаційна політика в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Інші назви: Communication policy in the system of management of foreign economic activity of the enterprise
Автори: Громова, Олена Володимирівна
Оробінський, О.С.
Gromova, Olena
Orobinskiy, Oleksandr
Ключові слова: просування
стандартизація
інструменти
інформація
комунікація
зовнішньоекономічна діяльність
promotion
standardization
tools
information
communication
foreign economic activity
Дата публікації: 2019
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Громова О. В. Комунікаційна політика в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / О. В. Громова, О. С. Оробінський // Приазовський економічний вісник. - 2019. - Вип. 6 (17). - С. 118-121.
Короткий огляд (реферат): UA: Стаття присвячена розгляду організації комунікаційної політики підприємства із зовнішньоекономічної діяльності, оскільки це перспективний курс дій підприємства (або його представників), спрямований на планування і здійснення взаємодії підприємства з усіма суб’єктами міжнародного бізнессередовища на основі обґрунтованої стратегії використання комплексу комунікативних засобів (просування-мікс). Ці дії забезпечують стабільне ефективне формування попиту і просування пропозиції (товарів і послуг) на зовнішньому ринку з метою задоволення потреб покупців і отримання прибутку. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств із зовнішньоекономічною діяльністю в сучасних умовах неможливе без інтенсивного використання комплексу комунікацій, спрямованих на інформування, переконання, нагадування контактним аудиторіям про продукцію підприємства, а також створення та підтримання на високому рівні його іміджу.
EN: The modern process of informatization leads to the formation of a new communication way of life and professional activity of society. The article is devoted to consideration of the organization of communication policy of the enterprise on foreign economic activity. As it is a promising course of action of the enterprise (or its representatives), aimed at planning and implementing the interaction of the enterprise with all subjects of the international business environment on the basis of a sound strategy of using the complex of communicative means (promotion-mix). These actions ensure a stable and effective formation of demand and promotion of supply (goods and services) in the foreign market in order to meet the needs of customers and profit. Nowadays, communication is becoming the main object of management research, since the level of knowledge of communication processes increasingly depend on the results of entrepreneurial activity. The most important in communication policy in foreign markets is the creation of a unified communication concept for foreign markets, which would form an idea of national enterprises in the world market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18848
ISSN: 2522-4263 (online)
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gromova.pdf288.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.