Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18973
Назва: Формування іміджевої політики ВНЗ
Автори: Пєтухова, Тетяна Олександрівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Пєтухова Т. О. Формування іміджевої політики ВНЗ / Т. О. Пєтухова // Підвищення рейтингу вищого навчального закладу : науково-методична складова : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (4-5 грудня 2013 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2013. - С. 112-113.
Короткий огляд (реферат): Динамічні зрушення у сфері вищої освіти, необхідність швидкого реагування на зміну ринку навчальних закладів ставлять перед ВНЗ серйозні завдання формування та реалізації рейтингової політики, стратегічного позиціонування та режиму відкритої взаємодії з громадськістю. Загострення конкуренції на ринку ВНЗ з’явилося передумовою до формування поняття рейтингу ВНЗ. Говорячи про рейтинг установи, важливим стає також розгляд іміджу як образу, репутації, думки широкої публіки, споживачів і клієнтів про престиж організації, її продукти і послуги, репутації керівників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/18973
Розташовується у зібраннях:Підвищення рейтингу вищого навчального закладу: науково-методична складова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пєтухова.pdf188.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.