Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19179
Назва: Риторичні засоби активізації пізнавальної діяльності студентів на лекції
Автори: Арбузов, Геннадій Федерович
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Арбузов Г. Ф. Риторичні засоби активізації пізнавальної діяльності студентів на лекції / Г. Ф. Арбузов // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 4-6.
Короткий огляд (реферат): Тенденція до зміни функцій сучасної лекції у вищій школі закономірно викликає пошук нових типів лекційних занять, які спрямовані на стимулювання пізнавального і професійного інтересу студентів, активізацію їх навчальної роботи на самій лекції. Нетрадиційні лекції потребують удосконалення майстерності викладача, володіння комплексом методичних прийомів, серед яких важливе місце посідають різноманітні риторичні засоби.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19179
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Арбузов.pdf331.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.