Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19206
Назва: Оптимізація навчання позааудиторного читання за допомогою автентичних матеріалів
Автори: Донець, Світлана Михайлівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Донець С. М. Оптимізація навчання позааудиторного читання за допомогою автентичних матеріалів / С. М. Донець // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 15-16.
Короткий огляд (реферат): Вивчення англійської мови невідривно пов’язано з ознайомленням з культурою країни та особливостями побуту і менталітету її громадян. Автентичні тексти репрезентують знання, соціальні цінності і норми, спектр різноманітних вражень, накопичених людьми у процесі практичної та когнітивної діяльності. Ці знання (з галузі науки і техніки, мистецтва та літератури, ідеології та політики, як і знання побутового характеру) необхідні студенту у суспільному житті та його професійному середовищі. Отже, важливе місце в процесі навчання читанню займає підготовка та організація самостійної роботи над аспектом «позааудиторне читання».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19206
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Донець.pdf395.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.