Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19231
Назва: Особенности расчетов взаимодействия пути и подвижного состава в зоне рельсовых стыков при дискретном подрельсовом основании
Інші назви: Features of calculations of co-operation of way and mobile composition in the area of claotype joints at discrete subclaotype foundation
Автори: Даренский, Александр Николаевич
Клименко, А. В.
Darenskiy, A.N.
Klimenko, A.V.
Ключові слова: приведенная вертикальная жесткость
верхнее строение пути
рельсовый стык
упругие опоры
reduced vertical stiffness
permanent way
the rail joints
elastic supports
Дата публікації: 2013
Видавництво: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Бібліографічний опис: Даренский А. Н. Oсобенности расчетов взаимодействия пути и подвижного состава в зоне рельсовых стыков при дискретном подрельсовом основании / А. Н. Даренский, А. В. Клименко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2013. - № 9(1). - С. 50-54.
Короткий огляд (реферат): RU: Разработана математическая модель для определения приведенной вертикальной жесткости рельсовой нити в точке контакта колеса и рельса при движении колеса по рельсу, имеющему стыки.
EN: A mathematical model for determining the vertical stiffening rail here yarn contact point of wheel and rail wheels when driving on a rail having joints.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19231
ISSN: 1998-7927 (print); 2664-6498 (online)
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Darenskiy.pdf312.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.