Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19279
Назва: Роль філософії в усвідомленні викладачами мети навчального процесу у вишах
Автори: Петрушов, Володимир Миколайович
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Петрушов В. М. Роль філософії в усвідомленні викладачами мети навчального процесу у вишах / В. М. Петрушов // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 37.
Короткий огляд (реферат): Зараз багато говорять про ефективність навчального процесу, але коли мова заходить про критерії цієї ефективності, то тут починається те, що можна назвати дифузним плюралізмом. За цим плюралізмом ховається не що інше як втрата чіткого горизонту бачення кінцевих перспектив поступу тієї чи іншої спільноти. А це вже царина філософського мислення. Не можна говорити про ефективність навчального процесу поза контекстом розуміння кінцевої мети.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19279
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петрушов.pdf291.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.