Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19282
Назва: Використання особливостей емоційного ставлення студентів до процесу вивчення іноземних мов
Автори: Плотнікова, Олена Володимирівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Плотнікова О. В. Використання особливостей емоційного ставлення студентів до процесу вивчення іноземних мов / О. В. Плотнікова // Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва - запорука ефективності навчального процесу : тези наук.-метод. конф. кафедр академії (3-4 грудня 2014 р.). - Харків : УкрДАЗТ, 2014. - С. 40.
Короткий огляд (реферат): Вивчення іноземних мов, в порівнянні з іншими предметами у вищих навчальних закладах, має суттєві відмінності та вимагає від студентів певного рівня розвитку мови, фонематичного слуху, зорової, слухової та логічної пам'яті, асоціативного сприйняття, необхідного для вивчення мов, а так само великої напруги та емоційної залученості. Емоційна пам'ять визначає відтворення певного чуттєвого стану під час повторного впливу тієї ситуації, в якій виник даний емоційний стан. При вивченні іноземної мови важливо використовувати якомога більше позитивних емоцій. Нудну граматичну тему можна засвоїти набагато краще, використовуючи гумор чи різного виду творчі завдання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19282
Розташовується у зібраннях:Проблеми управління та удосконалення якості підготовки фахівців. Інтеграція освіти, науки та виробництва-запорука ефективності навчального процесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Плотнікова.pdf291.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.