Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19751
Title: Застосування маркетингового підходу при плануванні обсягів вантажних залізничних перевезень
Authors: Волохов, Володимир Анатолійович
Васильєв, Олег Леонідович
Issue Date: 2010
Publisher: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Citation: Волохов В. А. Застосування маркетингового підходу при плануванні обсягів вантажних залізничних перевезень / В. А. Волохов, О. Л. Васильєв // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей IХ Міжнародної наукової конференції (22.04.-23.04. 2010 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2010 р. – С. 32.
Abstract: Посилення конкурентоспроможності залізниць на транспортному ринку неможливе без підвищення якості планування вантажних перевезень. Відсутність належної уваги до вивчення попиту на даний вид перевезень в цілому та за видами вантажів сприяє зниженню якості обслуговування вантажовідправників, відтоку традиційних для залізниць вантажів на інші види транспорту та, як наслідок, зниженню прибутку залізничного транспорту.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19751
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Волохов.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.