Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19751
Назва: Застосування маркетингового підходу при плануванні обсягів вантажних залізничних перевезень
Автори: Волохов, Володимир Анатолійович
Васильєв, Олег Леонідович
Дата публікації: 2010
Видавництво: Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Бібліографічний опис: Волохов В. А. Застосування маркетингового підходу при плануванні обсягів вантажних залізничних перевезень / В. А. Волохов, О. Л. Васильєв // Проблеми економіки транспорту : тези доповідей IХ Міжнародної наукової конференції (22.04.-23.04. 2010 р.). – Дніпропетровськ : ДНУЗТ, 2010 р. – С. 32.
Короткий огляд (реферат): Посилення конкурентоспроможності залізниць на транспортному ринку неможливе без підвищення якості планування вантажних перевезень. Відсутність належної уваги до вивчення попиту на даний вид перевезень в цілому та за видами вантажів сприяє зниженню якості обслуговування вантажовідправників, відтоку традиційних для залізниць вантажів на інші види транспорту та, як наслідок, зниженню прибутку залізничного транспорту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/19751
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волохов.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.