Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21057
Title: Інноваційно-інвестиційна стратегія у транспортному маркетингу
Authors: Мкртичьян, Олена Миколаївна
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Інноваційно-інвестиційна стратегія у транспортному маркетингу". ІІ семестр 2023-2024 н.р. / укладач О. М. Мкртичьян. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 9 с.
Abstract: Сучасний розвиток економіки диктує учасникам ринку жорсткі конкурентні умови, і дана ситуація вимагає від підприємств значних зусиль з підвищення конкурентоспроможності. Основним напрямом удосконалення власних можливостей підприємства є впровадження та вміле використання інновацій. Відродження виробництва потребує інноваційного підходу – це допоможе країні вийти з економічної кризи і тим самим надасть змогу для залучення інвестицій, впровадження інновацій, відновлення конкурентоспроможного виробництва, зростання зайнятості населення. В умовах глобалізації та жорсткої конкурентної боротьби підприємства повинні приділяти особливу увагу інвестиційно-інноваційному розвитку, адже він впливає на рівень ефективності їх діяльності. Саме це визначає місце дисципліни «Інноваційно-інвестиційна стратегія у транспортному маркетипнгу» у загальному процесі підготовки бакалавра зі спеціальності «Маркетинг». Вивчаючі цей курс, студенти оволодіють теоретичними методами і практичними навичками оцінки економічної привабливості інвестицій в організаційно-технічні проекти, визначення доцільності їх здійснення в умовах розвитку ринкових відносин.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21057
Appears in Collections:ОП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf604.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.