Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21057
Назва: Інноваційно-інвестиційна стратегія у транспортному маркетингу
Автори: Мкртичьян, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Силабус з дисципліни "Інноваційно-інвестиційна стратегія у транспортному маркетингу". ІІ семестр 2023-2024 н.р. / укладач О. М. Мкртичьян. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 9 с.
Короткий огляд (реферат): Сучасний розвиток економіки диктує учасникам ринку жорсткі конкурентні умови, і дана ситуація вимагає від підприємств значних зусиль з підвищення конкурентоспроможності. Основним напрямом удосконалення власних можливостей підприємства є впровадження та вміле використання інновацій. Відродження виробництва потребує інноваційного підходу – це допоможе країні вийти з економічної кризи і тим самим надасть змогу для залучення інвестицій, впровадження інновацій, відновлення конкурентоспроможного виробництва, зростання зайнятості населення. В умовах глобалізації та жорсткої конкурентної боротьби підприємства повинні приділяти особливу увагу інвестиційно-інноваційному розвитку, адже він впливає на рівень ефективності їх діяльності. Саме це визначає місце дисципліни «Інноваційно-інвестиційна стратегія у транспортному маркетипнгу» у загальному процесі підготовки бакалавра зі спеціальності «Маркетинг». Вивчаючі цей курс, студенти оволодіють теоретичними методами і практичними навичками оцінки економічної привабливості інвестицій в організаційно-технічні проекти, визначення доцільності їх здійснення в умовах розвитку ринкових відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21057
Розташовується у зібраннях:ОП "Маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf604.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.