Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21663
Назва: Detecting the influence of uneven loading of the brake shoe in a freight car bogie on its strength
Інші назви: Виявлення впливу нерівномірного навантаження гальмового башмака візка вантажного вагона на його міцність
Автори: Panchenko, Sergii
Lovska, Alyona
Ravlyuk, Vasyl
Babenko, Andrii
Derevyanchuk, Oleksandr
Zharovа, Oksana
Derevianchuk, Yaroslav
Ключові слова: freight car
brake shoe of a car
stressed state of the shoe
transport mechanics
traffic safety
вантажний вагон
гальмовий башмак вагона
напружений стан башмака
транспортна механіка
убезпечення руху
Дата публікації: 2023
Видавництво: Технологічний центр
Бібліографічний опис: Detecting the influence of uneven loading of the brake shoe in a freight car bogie on its strength / S. Panchenko, A. Lovska, V. Ravlyuk, A. Babenko, O. Derevyanchuk, O. Zharovа, Ya. Derevianchuk // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. - 2023. - Vol. 5 No. 7 (125). - P. 6-13.
Серія/номер: Applied mechanics;
Короткий огляд (реферат): EN: The object of the study is the processes of occurrence, perception, and redistribution of loads in the brake shoe of a freight car bogie during braking. In order to ensure the safety of the movement of freight cars, a study of the uneven load on the bogie shoe of the model 18-100 freight car was carried out. A mathematical apparatus was built to determine the strength of the brake shoe, taking into account the uneven load transmitted to it from the brake pad. In this case, the brake shoe was considered in the form of a frame with variable stiffness. It was established that the stresses that occur in the shoe exceed the permissible ones. To test the proposed mathematical apparatus, a computer simulation of the strength of the brake shoe was carried out. In this case, the finite element method, which is implemented in SolidWorks Simulation, was used. The difference between the results obtained by mathematical modeling and computer simulation was 5.7 %.
UA: Об’єктом дослідження є процеси виникнення, сприйняття та перерозподілу навантажень в гальмовому башмаку візка вантажного вагона під час гальмування. Для забезпечення безпеки руху вантажних вагонів виконано дослідження нерівномірного навантаження башмака візка моделі 18–100 вантажного вагона. Сформовано математичний апарат для визначення міцності гальмового башмака з урахуванням нерівномірного навантаження, що передається на нього від гальмової колодки. При цьому гальмовий башмак розглянуто у вигляді рами зі змінною жорсткістю. Встановлено, що напруження, які виникають у башмаку, перевищують допустимі. Для апробації запропонованого математичного апарату здійснено комп’ютерне моделювання міцності гальмового башмака. При цьому застосовано метод скінчених елементів, який реалізовано у SolidWorks Simulation. Розбіжність між результатами, отриманими математичним та комп’ютерним моделюванням склала 5,7 %.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21663
ISSN: 1729-3774 (print); 1729-4061 (online)
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Panchenko.pdf1.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.