Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛовська, Альона Олександрівна-
dc.contributor.authorФомін, Олексій Вікторович-
dc.contributor.authorLovska, A.O.-
dc.contributor.authorFomin, O.V.-
dc.date.accessioned2024-04-11T10:01:30Z-
dc.date.available2024-04-11T10:01:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛовська А. О. Визначення динамічної навантаженості напіввагона при закріпленні його пружно-фрикційною стяжкою до палуби залізничного порома / А. О. Ловська, О. В. Фомін // Логістичне управління та безпека руху на транспорті: збірник наукових праць науково-практичної конференції (4 листопада 2021 р.). – Сєвєродонецьк: СНУ ім. В. Даля, 2021. – С. 68-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/21897-
dc.description.abstractUA: В роботі наведені результати математичного моделювання динамічної навантаженості несучої конструкції напіввагона при закріпленні пружно-фрикційною стяжкою на палубі. Встановлено, що запропоноване рішення сприяє зменшенню динамічної навантаженості несучої конструкції напіввагона на 5% у порівнянні з використанням типової схеми закріплення. Проведені дослідження сприятимуть забезпеченню збереження несучих конструкцій вагонів при перевезеннях на залізничних поромах морем, зменшенню витрат на ремонт вагонів, а також підвищенню ефективності експлуатації через міжнародні транспортні коридори.uk_UA
dc.description.abstractEN: The paper presents the results of mathematical modeling of the dynamic loading of the supporting structure of an open car when fastened with an elastic-frictional tie on the deck. It was found that the proposed solution helps to reduce the dynamic loading of the open car supporting structure by 5% in comparison with the use of a typical fixing scheme. The research carried out will contribute to ensuring the safety of the load-bearing structures of car bodies during transportation by rail ferries by sea, reducing the cost of repairing cars, as well as increasing the efficiency of operating freight cars through international transport corridors.-
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UA
dc.subjectтранспортна механікаuk_UA
dc.subjectнапіввагонuk_UA
dc.subjectнесуча конструкціяuk_UA
dc.subjectдинамічна навантаженістьuk_UA
dc.subjectзалізничноводний транспортuk_UA
dc.subjectзалізнично-поромні перевезенняuk_UA
dc.subjecttransport mechanicsuk_UA
dc.subjectopen caruk_UA
dc.subjectsupporting structureuk_UA
dc.subjectdynamic loadinguk_UA
dc.subjectrail and water transportuk_UA
dc.subjectrail and ferry transportationuk_UA
dc.titleВизначення динамічної навантаженості напіввагона при закріпленні його пружно-фрикційною стяжкою до палуби залізничного поромаuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of the dynamic loading of an open car when it is secured with an elastic-friction tie on the deck of a railway ferryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lovska.pdf3.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.