Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2202
Назва: Розвиток залізничних цифрових систем та технологій у контексті інженерії 4.0
Інші назви: The development of railway digital systems and technologies in the context of engineering 4.0
Автори: Мойсеєнко, Валентин Іванович
Огар, Олександр Миколайович
Гаєвський, Віталій Вікторович
Moiseienko, Valentin
Ohar, Oleksandr
Gaievskyi, Vitalii
Ключові слова: інфраструктура залізничного транспорту
інформаційно-керуючі системи
людино-машинний інтерфейс
інженерія 4.0
інтерактивна інтелектуальна взаємодія
railway transport infrastructure
information - control systems
human - machine interface
engineering 4.0
interactive intellectual interaction
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Мойсеєнко В. І. Розвиток залізничних цифрових систем та технологій у контексті інженерії 4.0 / В. І. Мойсеєнко, О. М. Огар, В. В. Гаєвський // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 3. - С. 11-20.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглядаються проблеми подальшого розвитку інформаційно-керуючих систем із застосуванням підходів та інструментів «Індустрії 4.0» – хмарних обчислювань, штучного інтелекту, машинного навчання. Розроблено модель прийняття рішень про працездатність системи та можливості безпечної її експлуатації. За рахунок використання цієї моделі можливо створювати інформаційно-керуючі системи з можливістю аналізу власних показників діяльності та дій експлуатаційного та технічного персоналу і на підставі цього корегувати власний алгоритм функціонування.
EN: The article deals with the problems of the further development of information management systems and information computer - integrated technologies using the “Industry 4.0” approaches and tools - cloud computing, artificial intelligence, machine learning. The most acute unresolved issues in their development are identified, one of which is the practical absence of a dialogue mode of the system with an operator. Considered the feasibility of using cloud services, where the computer is an ordinary terminal connected to the network and is a "computing cloud". Analyzed the deployment model of cloud computing and offered the most profitable options for their use, taking into account the available resources of JSC "Ukrzaliznytsya." The use of such an approach and the introduction of a digital signature creates the possibility of actually excluding a person from the information exchange as a person performing the transfer and processing of information. The modes of operation of automated train control systems are considered taking into account normal operation and operation in the case of authorized and unauthorized interference with their operation. The interrelation of the process of operating the system by operating personnel with the quality of technological maintenance and repair has been established. A model has been developed for making decisions about the performance of the system and the possibility of its safe operation based on a comparison of the above factors. Using the proposed model allows you to create information - control systems with the ability to analyze your own performance indicators and actions of operational and technical personnel and on the basis of this to adjust your own functioning algorithm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2202
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moiseienko.pdf745.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.