Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2205
Назва: Електромагнітні завади на залізничному транспорті: теоретичні засади та класифікація
Інші назви: Electromagnetic interference on the railway transport: theoretical foundations and classification
Автори: Єрмоленко, Людмила Павлівна
Yermolenko, Liudmyla
Ключові слова: рейкове коло
автоматична локомотивна сигналізація
завадостійкість
електромагнітні завади
стійкість роботи
збої
track circuit
automatic locomotive signaling
immunity
electromagnetic interference
stability of work
failures
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Єрмоленко Л. П. Електромагнітні завади на залізничному транспорті: теоретичні засади та класифікація / Л. П. Єрмоленко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 3. - С. 31-36.
Короткий огляд (реферат): UA: Для зменшення кількості збоїв у роботі обладнання систем залізничної автоматики, а тим самим і зменшення порушень графіка руху поїздів, що завжди призводить до фінансових втрат, доцільно використовувати методологію оптимального приймання сигналів. Проаналізовано причини збоїв у роботі системи автоматичної локомотивної сигналізації, поданої у вигляді трьох функціональних блоків – передавальних колійних пристроїв, лінії зв’язку та приймальних локомотивних пристроїв. Метою роботи є аналіз та класифікація електромагнітних завад, що можуть мати негативний вплив на функціонування залізничної автоматики. Зниження інтенсивності збоїв у роботі автоматичної локомотивної сигналізації призведе до збільшення рівня безпеки та безперебійності руху поїздів.
EN: In order to reduce the amount of failures in the operations of the equipment of the railway automation systems, and thereby reduce the violations of the train schedule, which always leads to financial losses, it is better to use the methodology of optimal signal reception. The analysis of causes of failures in the work of the systems of railway automation, presented as system of three functional units - transmission tracks, communication lines and locomotive receivers are carried out. Internal causes of failure may occur and devices with a negative impact may present in each block, which leads to disturbances in the operation of the entire system of automatic locomotive signaling. It has been shown that the practical implementation and application of the developed devices for increasing the electromagnetic compatibility of automatic locomotive signaling with the reverse traction network should provide for the suppression of powerful interference from reverse traction currents occurring on locomotive receiving coils in heavy traffic trains. It should also ensure suppression of interference from the uneven magnetic field of the rails laid in the path or in the track and at the ends of the sleepers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2205
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yermolenko.pdf239.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.