Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2249
Назва: Моделювання точкових колійних датчиків з підвищеною завадостійкістю
Інші назви: Modeling of point track sensors with high noise immunity
Автори: Прилипко, Андрій Андрійович
Змій, Сергій Олексійович
Бойнік, Оксана Анатоліївна
Prilipko, Andriy
Zmii, Sergii
Boynik, Oksana
Ключові слова: точковий колійний датчик
підвищення завадостійкості
системи лічення осей
адаптивна система
point track sensor
noise immunity
axle counting systems
adaptive system
Дата публікації: 2019
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Прилипко А. А. Моделювання точкових колійних датчиків з підвищеною завадостійкістю / А. А. Прилипко, С. О. Змій, О. А. Бойнік // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 5. - С. 32-39.
Короткий огляд (реферат): UA: Статтю присвячено моделюванню точкових колійних датчиків з підвищеною завадостійкістю, що використовуються у системах залізничного транспорту. Побудовано основний контур та структурну схему адаптивної системи точкового колійного датчика з підвищеною завадостійкістю, що самоналаштовується Виконано синтез адаптивних модальних законів управління нелінійними системами для аналізу точкових колійних датчиків. Реалізовано в пакеті Simulink модель точкових колійних датчиків з підвищеною завадостійкістю. У результаті моделювання отримано сигнали у контрольних точках, що свідчать про достатню завадостійкість точкового колійного датчика. Крім того, виконано моделювання впливу колеса, який фіксується точковим колійним датчиком, на коефіцієнт зв’язку між живильною та приймальними котушками індуктивності.
EN: Nowadays, spot track sensors are becoming more widespread for monitoring the location of rolling stock in railway and industrial vehicles. Due to the fact that point track sensors are attached directly to the rail, this leads not only to the occurrence of significant mechanical and electromagnetic interference, but also the need to control the correctness of its fastening. These facts require the improvement of existing sensors and the development of new ones to meet the requirements of railway and industrial vehicles. The article is devoted to modeling point track sensors with increased noise immunity used in railway transport systems. The synthesis of adaptive modal laws of control of nonlinear systems for the analysis of point track sensors is performed. The main circuit and the block diagram of the adaptive system of a point track sensor with increased noise immunity are built. A model of point track sensors with increased noise immunity is implemented in the Simulink package. As a result of the simulation, signals were obtained at control points, which indicate sufficient noise immunity of a point track sensor.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2249
ISSN: 1681-4886 (рrint); 2413-3833 (online)
Розташовується у зібраннях:№ 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prilipko.pdf222.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.