Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/225
Назва: Удосконалення процесу забезпечення порожніми вагонами припортового залізничного вузла
Інші назви: Іmproving the process of sypplying of port railway node with empty railcars
Автори: Бутько, Тетяна Василівна
Вергелес, Вікторія Олександрівна
Butko, T. V.
Vergeles, V. O.
Ключові слова: вантажні операції
порожні вагони
групи
станції
накопичення
простій
ефективність
судна
cargo operations
empty railcars
groups
stations
storage
accumulation
performance
ships
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Бутько Т. В.Удосконалення процесу забезпечення порожніми вагонами припортового залізничного вузла / Т. В. Бутько, В. О. Вергелес // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 163. - С. 57-66.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглядаються перспективи розвитку транзитних перевезень через портові станції України та вдосконалення технології роботи припортових станцій в аспекті підведення порожніх вагонів. Побудовано динаміку, запропоновано автоматизовану технологію процесу надходження порожніх вагонів під навантаження із судна.
EN: The article deals with the prospects for the development of transit through Ukrainian port station and as a result - the need to improve the technology of port work stations in the aspect of the supply of empty railcars. Dynamics of distribution of the number of empty freight railcars have built. This makes it possible to observe a change in operating costs for different work technologies. Ukraine as a transit state has a significant future development of rail and water transport system. One of the important tasks is the development of transport nodes at points of transshipment from rail to water transport and in the opposite direction, improving the technology of their work. In Ukraine there are 19 such transport hubs, five of them are Maritime transport gateway for existing and future demand. We form a mathematical model as a mathematical programming model with objective function, which consists of operating costs for individual components of the technological process per group of empty cars and the corresponding system of constraints that takes into account technical, technological and regulatory conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/225
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 163

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Butko.pdf220.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.