Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2263
Назва: Обґрунтування математичної моделі для визначення допустимих експлуатаційних швидкостей руху пасажирських вагонів
Інші назви: The rationale of the mathematical model to determine the permissible operating speeds of passenger railroad cars
Автори: Мартинов, Ігор Ернстович
Рейдеймейстер, Олександр Геннадійович
Равлюк, Василь Григорович
Равлюк, Микола Григорович
Martinov, Igor E.
Reidemeister, Alexander G.
Ravlyuk, Vassyl G.
Ravlyuk, Nicholay G.
Ключові слова: гідравлічний гаситель коливань
пасажирський вагон
швидкість
математична модель
hydraulic vibration damper
passenger railroad cars
speed
mathematical model
Дата публікації: 2015
Видавництво: Українська державна академія залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Мартинов І. Е. Обґрунтування математичної моделі для визначення допустимих експлуатаційних швидкостей руху пасажирських вагонів / І. Е. Мартинов, О. Г. Рейдеймейстер, В. Г. Равлюк, М. Г. Равлюк // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 151(1). - С. 13-19.
Короткий огляд (реферат): UA: Наведено процес формування математичної моделі та основні етапи математичного моделювання руху пасажирських вагонів із несправними гідравлічними гасителями коливань в процесі їх експлуатації. Розроблено математичну модель стійкості руху пасажирського вагона, яка дає можливість визначити допустимі експлуатаційні швидкості руху у залежності від технічного стану та кількості несправних гасителів коливань у вагоні.
EN: Given the formation of the mathematical model and the main stages of mathematical modeling of the movement of passenger railroad cars with faulty hydraulic vibration dampers in the course of their operation. Significant development of the theory of mathematical modeling and its successful use in scientific research has led to the wide application of computer technology. Mathematical model of the studied objects or processes represented not only in the form of equations and relations, but also in the form of algorithms and programs for computers. Modeling the movement of a passenger railroad carsallows you to adequately reflect the physical properties and characteristics of a hydraulic shock absorber in the course of its operation. As a result of computer simulation of the developed mathematical model stability of the movement of the passenger railroad cars. This enables you to determine the permissible operating speed depending on the technical condition and the number of defective shock absorbers in the car. The article made computer simulation of permissible speeds of passenger railroad cars on straight and curved track sections.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/2263
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 151. Т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martinov.pdf495.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.