Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22805
Назва: Визначення динамічної навантаженості напіввагона із замкненою хребтовою балкою, заповненою наповнювачем
Інші назви: Determination of dynamic load of a walkway with a closed spine beam filled with filler
Автори: Ловська, Альона Олександрівна
Фомін, Олексій Вікторович
Рибін, Андрій Вікторович
Лебідь, Ганна Олександрівна
Lovska, A.O.
Fomin, O.V.
Rybin, A.V.
Lebid, H.O.
Ключові слова: транспортна механіка
напіввагон
несуча конструкція
динамічна навантаженість
моделювання динаміки
прискорення конструкції
transport mechanics
gondola car
load-bearing structure
dynamic loading
dynamics modeling
structure acceleration
Дата публікації: 2021
Видавництво: Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського
Бібліографічний опис: Ловська А. О. Визначення динамічної навантаженості напіввагона із замкненою хребтовою балкою, заповненою наповнювачем / А. О. Ловська, О. В. Фомін, А. В. Рибін, Г. О. Лебідь // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Технічні науки. - 2021. - Т. 32 (71), № 4. - С. 247-251.
Серія/номер: Технічні науки;
Короткий огляд (реферат): UA: Забезпечення безперебійної роботи транспортної галузі можливе за надійної та злагодженої експлуатації окремих її складових частин. Відомо, що однією з найважливіших серед таких складових частин є залізничний транспорт. Для підвищення ефективності експлуатації залізничного транспорту важливим є впровадження інноваційного рухомого складу. З метою забезпечення міцності несучих конструкцій напіввагонів в експлуатації запропоновано їх удосконалення. Таке вдосконалення полягає у використанні замість типової конструкції хребтової балки як основного несучого елемента рами конструкції замкненої конфігурації, яка складається з двох профілів, що утворюють замкнений переріз. Таке рішення сприяє зменшенню маси рами майже на 4% в порівнянні з типовою конструкцією. Для зменшення динамічної навантаженості пропонується використання наповнювача в хребтовій балці. Як наповнювач може бути застосований матеріал, який має пружні, в’язкі або пружно-в’язкі властивості. Розміщення матеріалу передбачається за довжиною хребтової балки між задніми упорами автозчепів. Для визначення навантаженості несучої конструкції напіввагона з урахуванням заходів щодо вдосконалення здійснене математичне моделювання.
EN: Ensuring the smooth operation of the transport industry is possible with reliable and coordinated operation of its individual components. It is known that one of the most important among such components is rail transport. To increase the efficiency of railway transport operation, it is important to introduce innovative rolling stock. In order to ensure the strength of the load-bearing structures of gondola cars in operation, their improvement is proposed. This improvement is to use instead of the typical design of the spine beam, as the main supporting element of the frame, the design of a closed configuration, which consists of two profiles forming a closed section. This solution reduces the weight of the frame by almost 4% compared to a typical design. To reduce the dynamic load, it is proposed to use a filler in the spine beam. A material having elastic, viscous or elasticviscous properties can be used as a filler. The location of this material is provided by the length of the spine beam between the rear stops of the hitches. To determine the load on the load-bearing structure of the gondola, taking into account measures for improvement, mathematical modeling was performed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/22805
ISSN: 2663-5941 (print); 2663-595X (online)
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lovska.pdf468.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.