Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/231
Назва: Підвищення якості обслуговування пасажирів за рахунок автоматизації продажу квитків на вокзалах
Інші назви: Improving the qualityof passenger service by automating tickets sales at stations
Автори: Калашнікова, Тетяна Юріївна
Новіцька, Інна Олександрівна
Kalashnikova, Tetyana Yurievna
Novitskaya, Inna Oleksandryvna
Ключові слова: залізничний транспорт
автоматичні каси
квиток
rai
automated cash
ticket
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Калашнікова Т. Ю. Підвищення якості обслуговування пасажирів за рахунок автоматизації продажу квитків на вокзалах / Т. Ю. Калашнікова, І. О. Новіцька // Збірник ннаукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 164. - С. 90-96.
Короткий огляд (реферат): UA: У статті розглянуто можливість упровадження європейського, зокрема французького, успішного досвіду для вирішення поточних проблем українського залізничного транспорту. Виявлені шляхи для ефективного підвищення рівня обслуговування населення України.
EN: The article discusses the possibility of introducing a European, particularly French expertise to successfully address current problems of the Ukrainian railway transport efficient ways to .Found improvement of public service extremel. Such means is to reduce passenger queuing at station, and replacement of the human factoring the sale of tickets for the automatic. With an increase in the number of passengers carried by high-speed trains, for the Ukrainian banks is actual implementation of the automatic ticketing. Travel time is one of the most important factors determining the demand for transportation in some form of passenger transport, due to its reduction of high-speed network lines caused a significant increase in a number of ways. One of the main components of the operation of high-speed lines is the quality of passenger service.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/231
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 164

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalashnikova.pdf661.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.