Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23381
Title: Удосконалення робочого процесу двотактного двигуна з іскровим запалюванням і безпосереднім вприскуванням палива
Other Titles: Improve workflow two-stroke engine with spark ignition and direct fuel injection
Authors: Василенко, Олег Вадимович
Vasilenko, O.V.
Keywords: теорія двигунів
фізичне та математичне моделювання
безпосереднє вприскування палива
розшарування паливоповітряного заряду
паливоповітряна суміш
двотактні двигуни
іскрове запалювання
theory of engines
physical and mathematical modeling
direct fuel injection
air-fuel charge demixing
fuel-air mixture
two-stroke engines
spark ignition
Issue Date: 2016
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Василенко О. В. Удосконалення робочого процесу двотактного двигуна з іскровим запалюванням і безпосереднім вприскуванням палива: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 - двигуни та енергетичні установки / Олег Вадимович Василенко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 23 с.
Abstract: UA: Дисертація присвячена поліпшенню еколого-економічних показників двотактних ДВЗ з іскровим запалюванням шляхом застосування безпосереднього вприскування палива. Визначено, що перспективним способом внутрішнього сумішоутворення при безпосередньому вприскуванні палива є організація розшарованого паливоповітряного заряду, що забезпечує покращення еколого-економічних показників. Запропоновано критерій L, який характеризує рівень розшарування паливоповітряного заряду, дозволяє якісно оцінити вплив процесів сумішоутворення на показники двигуна в цілому. Запропоновано коефіцієнт Z, за допомогою якого визначається індикаторний ККД двотактного двигуна із зовнішнім сумішоутворенням, який враховує тільки те паливо, яке згоряє в циліндрі ДВЗ. Застосування безпосереднього вприскування бензину з розшаруванням паливоповітряного заряду на режимах навантажувальній характеристиці при n = 3000 хв-1 дозволило зменшити в 1,83 рази витрати палива при значенні ефективного ККД ηе max = 0,31, в 7–10 раз знизити вміст шкідливих речовин (СО, СН) у відпрацьованих газах, також використання бензо-етанольних сумішей забезпечило стійку роботу двигуна у всьому діапазоні навантажень та більш високі економічні і екологічні показники, чим при використанні карбюраторної системи живлення.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23381
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref_Vasylenko.pdf4.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.