Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/233
Назва: Підвищення рівня сервісного обслуговування пасажирів високошвидкісних поїздів на залізничних вокзалах України
Інші назви: Іncrease of servicing the passengers high – speed train at the railway station Ukraine
Автори: Мкртичьян, Дмитро Ігорович
Мороз, Вікторія Сергіївна
Mkrtychyan, Dmitry Igorovich
Moroz, Viktoriia Sergiivna
Ключові слова: вокзали
вокзальні комплекси
сервісне обслуговування
залізничний транспорт
високошвидкісні магістралі
stations
station complexes
service
railways
high-speed rail
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Мкртичьян Д. І. Підвищення рівня сервісного обслуговування пасажирів високошвидкісних поїздів на залізничних вокзалах України / Д. І. Мкртичьян, В. С. Мороз // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - Харків, 2016. - Випуск 163. - С. 72-76
Короткий огляд (реферат): UA: Розглянуто питання щодо удосконалення пасажирських перевезень на залізничних магістралях України за рахунок підвищення рівня сервісного обслуговування пасажирів у мережі високошвидкісних магістралей (ВШМ). Проаналізовано проблеми обслуговування пасажирів на вокзалах ліній ВШМ. Запропоновано варіанти підвищення сервісного обслуговування пасажирів на вокзалах.
EN: This article discusses questions on the improving railways of Ukraine through improvement of passenger service in high speed rail. Competition in the market of passenger transportation by railways requires new forms and methods of cooperation with passengers, by increasing the level of service. Discusses same problems passenger service at station complexes Ukraine. Invited options integrated passenger service at station complexes of high speed rail. You must create for passengers maximum comfort not only when purchasing their tickets, awaiting the departure and arrival of trains, but also determine the optimal route of movement, as well as additional services to work with clients to potential passengers have a constant desire to use rail and not preferred to others types of passenger transport.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/233
ISSN: 1994-7852 (рrint); 2413-3795 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Випуск 163

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mkrtychyan.pdf160.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.