Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/235
Title: Моделювання процесів взаємодії у роботі підсистем технічної станції між собою та з прилеглими дільницями за умов необхідності зважування вагонів
Other Titles: Modeling of processes of interaction in the work of the subsystems of technical station between themselves and with the adjacent areas in conditions of the need of weighing wagons
Authors: Калашнікова, Татьяна Юріївна
Кравченко, Дмитро Олександрович
Звягінцев, Ярослав Сергійович
Kalashnikova, Tetyana
Zviahintsev, Yaroslav
Kravchenko, Dmitro
Keywords: залізничний транспорт
технічна станція
технологія обробки поїздів
інтенсивність
система масового обслуговування
railway transport
technical station
technology of processing trains
the intensity
the queuing system
Issue Date: 2016
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Калашнікова Т. Ю. Моделювання процесів взаємодії у роботі підсистем технічної станції між собою та з прилеглими дільницями за умов необхідності зважування вагонів / Т. Ю. Калашнікова, Д. О. Кравченко, Я. С. Звягінцев // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 164. - С. 113-118.
Abstract: UA: У статті проаналізовано особливості технології роботи технічної станції за умов необхідності зважування вагонів. Проведено дослідження технології обробки поїздів і вагонів на станції та статистичних даних про поїздопотоки. Наведено методику визначення стаціонарності роботи підсистем станції між собою та з прилеглими дільницями. Надано пропозиції щодо удосконалення існуючої методики. За умов додаткової операції зважування вагонів проведено моделювання роботи станції як багатофазної системи масового обслуговування з трьома підсистемами. Визначено відповідність технічного оснащення станції обсягам роботи.
EN: The features of technology work of the technical station in conditions of the need of weighing wagons are analysed in the article. The investigation of processing technology of trains and cars at the station and statistics about the flow of trains was held. Method of determining of the stationarity work of station subsystems between themselves and with the surrounding areas is given. Suggestions on improvement of existing method are given. In condition of additional operation of weighing wagons it was held the modeling work station as а multiphase system of the queuing system with three subsystems. It was defined the conformity of the station technical equipment with the volumes of work.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/235
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Appears in Collections:Випуск 164

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalashnikova.pdf143.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.