Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23554
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоріна, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2024-06-06T12:39:10Z-
dc.date.available2024-06-06T12:39:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСилабус з дисципліни "Маркетинговий менеджмент". ІІ семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : другий (магістерський) / укладач О. І. Зоріна. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 11 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23554-
dc.description.abstractВ сучасних умовах стрімкого розвитку науки, техніки і технологій, посилення конкуренції успіху може досягти тільки така організація, яка творчо застосовує маркетингове управління (маркетинговий менеджмент) у своїй діяльності і постійно шукає нові способи адаптації до безперервно мінливих умов існування. У процесі своєї діяльності менеджери з маркетингу не тільки складають плани, а й реалізують їх виконання, формують управлінські структури, використовуючи процеси і методи ефективного управління маркетинговою діяльністю, і тим самим сприяють узгодженій діяльності персоналу підприємства для досягнення визначених перед ним цілей та завдань. Вибір найефективніших засобів маркетингового управління фірмою залежить від уміння керівників своєчасно враховувати тенденції, характерні для розвитку сучасного ринку та оцінити можливості підприємства забезпечити його конкурентні переваги відповідно до наявних ресурсів. У зв'язку з цим особливої актуальності набуває удосконалення управління підприємствами на основі використання принципів менеджменту і маркетингу, забезпечення стратегічного підходу до діяльності підприємств, що здійснюється за допомогою маркетингового менеджменту.uk_UA
dc.publisherУкраїнський державний університет залізничного транспортуuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджментuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ОПП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf894.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.