Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23554
Title: Маркетинговий менеджмент
Authors: Зоріна, Олена Іванівна
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Маркетинговий менеджмент". ІІ семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : другий (магістерський) / укладач О. І. Зоріна. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 11 с.
Abstract: В сучасних умовах стрімкого розвитку науки, техніки і технологій, посилення конкуренції успіху може досягти тільки така організація, яка творчо застосовує маркетингове управління (маркетинговий менеджмент) у своїй діяльності і постійно шукає нові способи адаптації до безперервно мінливих умов існування. У процесі своєї діяльності менеджери з маркетингу не тільки складають плани, а й реалізують їх виконання, формують управлінські структури, використовуючи процеси і методи ефективного управління маркетинговою діяльністю, і тим самим сприяють узгодженій діяльності персоналу підприємства для досягнення визначених перед ним цілей та завдань. Вибір найефективніших засобів маркетингового управління фірмою залежить від уміння керівників своєчасно враховувати тенденції, характерні для розвитку сучасного ринку та оцінити можливості підприємства забезпечити його конкурентні переваги відповідно до наявних ресурсів. У зв'язку з цим особливої актуальності набуває удосконалення управління підприємствами на основі використання принципів менеджменту і маркетингу, забезпечення стратегічного підходу до діяльності підприємств, що здійснюється за допомогою маркетингового менеджменту.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23554
Appears in Collections:ОПП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf894.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.