Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23555
Title: Стратегічний маркетинг
Authors: Сиволовська, Олена Вікторівна
Issue Date: 2023
Publisher: Український державний університет залізничного транспорту
Citation: Силабус з дисципліни "Стратегічний маркетинг". II семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : другий (магістр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач О. В. Сиволовська. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 12 с.
Abstract: Світові тенденції глобалізації, швидкого технічного та технологічного зростання виробництва, зростаючі темпи розвитку національних ринків і як наслідок посилення до «неможливого» конкурентної боротьби висувають високі вимоги до стратегічного маркетингу господарюючих суб’єктів. Питання підвищення ефективності рівня стратегічних маркетингових підходів стає чи не найактуальнішою проблемою для сучасного підприємства, від якості вирішення якої залежить його конкурентне самовизначення та подальший розвиток. Адже, тільки стратегічний маркетинг із властиво йому функціональним апаратом в змозі передбачити і «створити» майбутнє, саме він на теперішний час найсучасніший дієвий інструмент конкурентної боротьби. Фахівцям з маркетингу, тим більше керівникам, необхідно мати навички з стратегічного планування, вміти розробляти та впроваджувати стратегії за всіма напрямками діяльності підприємства, тому дисципліна «Стратегічний маркетинг» для магістрів спеціальності «Маркетинг» є базовою у циклі професійної підготовки.
URI: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23555
Appears in Collections:ОПП "Маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
силабус.pdf741.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.