Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23555
Назва: Стратегічний маркетинг
Автори: Сиволовська, Олена Вікторівна
Дата публікації: 2023
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Силабус з дисципліни "Стратегічний маркетинг". II семестр 2023-2024 н.р. ; освітній рівень : другий (магістр) ; галузь знань : 07 Управління та адміністрування ; спеціальність : 075 Маркетинг ; освітня програма : Маркетинг (М) / укладач О. В. Сиволовська. - Харків : УкрДУЗТ, 2023. - 12 с.
Короткий огляд (реферат): Світові тенденції глобалізації, швидкого технічного та технологічного зростання виробництва, зростаючі темпи розвитку національних ринків і як наслідок посилення до «неможливого» конкурентної боротьби висувають високі вимоги до стратегічного маркетингу господарюючих суб’єктів. Питання підвищення ефективності рівня стратегічних маркетингових підходів стає чи не найактуальнішою проблемою для сучасного підприємства, від якості вирішення якої залежить його конкурентне самовизначення та подальший розвиток. Адже, тільки стратегічний маркетинг із властиво йому функціональним апаратом в змозі передбачити і «створити» майбутнє, саме він на теперішний час найсучасніший дієвий інструмент конкурентної боротьби. Фахівцям з маркетингу, тим більше керівникам, необхідно мати навички з стратегічного планування, вміти розробляти та впроваджувати стратегії за всіма напрямками діяльності підприємства, тому дисципліна «Стратегічний маркетинг» для магістрів спеціальності «Маркетинг» є базовою у циклі професійної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/23555
Розташовується у зібраннях:ОПП "Маркетинг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
силабус.pdf741.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.