Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/240
Назва: Дослідження термопружного стану гальмівного диска високошвидкісного поїзда
Інші назви: Research thermoelastic state of the brake disc high-speed train
Автори: Чигирик, Наталія Дмитрівна
Кошель, Андрій Євгенійович
Вихопень, Іван Романович
Chigirik, Natalіya Dmitrіvna
Koshel, Andrey Evgenievich
Vihopen, Ivan Romanovich
Ключові слова: високошвидкісний поїзд
гальмівний диск
термонапруження
метод кінцевих елементів
програмний модуль SolidWorks Simulation
Дата публікації: 2016
Видавництво: Український державний університет залізничного транспорту
Бібліографічний опис: Чигирик Н. Д. Дослідження термопружного стану гальмівного диска високошвидкісного поїзда / Н. Д. Чигирик, А. Є. Кошель, І. Р. Вихопень // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Випуск 164. - С. 146-155.
Короткий огляд (реферат): UA: Запропоноване розрахункове порівняння гальмівних дисків для високошвидкісних поїздів, виготовлених з легованої сталі, і дисків з композитів на основі карбіду кремнію SiС – SiС, армованого ниткоподібними кристалами β – SiС. Критерієм ухвалення рішення є неперевищення величини термонапружень у диску руйнівних значень напруг матеріалу диска. Розрахунки проведені методом кінцевих елементів у програмному модулі SolidWorks Simulation.
EN: One of the main factors of traffic safety of any mode of transport, including rail, rolling stock equipment is highly reliable brake system elements, and even more so when it comes to high-speed rail transport. The process of braking of railway rolling stock has a high thermal load of the friction elements, so to ensure the high efficiency of the disc brake pads need to ensure that the design, which could counteract the negative effects of high temperatures. Equally important is the use of steam during the production of new disc brake friction materials, including ceramic matrix composite. Friction elements of these materials today are at the test stage, or already used in high-speed trains, such as - TVG (France), Talent (Germany), Pendolino (Italy), APT (England), AVE (Spain), HSR- 350x (Korea), Shinkansen (Japan) and some other. Based on the new properties of the material it is advisable to consider the possibility of improving the friction elements of the brake is to a first approximation, calculation methods. The paper presents the algorithm for calculating the brake disc thermal loads using the method of V. Inozemtsev. Carried out a review of existing research results pairs disc brake friction in the operating conditions. Detailed description of the main technical requirements for the design of disc brakes for use on railway rolling stock.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.kart.edu.ua/handle/123456789/240
ISSN: 1994-7852 (print); 2413-3795 (online)
Розташовується у зібраннях:Випуск 164

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chigirik.pdf525.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.